skip to Main Content

میلگرد کدام کارخانه بهتر است؟

5/5 - (1 امتیاز)

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با ویژگی‌های بهترین میلگرد آشنا باشید. تنها در این صورت است که می توانید بهترین کارخانه تولید کننده میلگرد را تشخیص دهید.

در ایران کارخانه‌های بسیاری در حوزه صنایع فولاد مشغول به فعالیت هستند که کیفیت میلگردهای تولیدی آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشد.

اینکه میلگرد کدام کارخانه بهتر است و از کدام کارخانه میلگرد مورد نیاز خود را تهیه کنید بر عهده شما است.

بیشتر بدانید: معرفی کارخانه های تولید فرومنگنز کشور

ویژگی های بهترین میلگرد

  1. مواد خام
  2. سایز
  3. بسته بندی
  4. طراحی آج
  5. نوع کاربرد

1. مواد خام مصرفی در تولید بهترین میلگرد

مواد خام مصرفی در تولید بهترین میلگرد

مواد خام مصرفی برای تولید میلگرد سنگ آهن است. هرچقدر این سنگ آهن کیفیت بهتری داشته باشد دوام و طول عمر میلگرد نیز بالاتر خواهد بود.

2. سایز استاندارد بهترین میلگرد

از دیگر ویژگی‌های میلگرد خوب استاندارد بودن سایز آن است زیرا اندازه غیر استاندارد تاثیر منفی بر کیفیت کار شما خواهد داشت.. بر این اساس سایز میلگرد ها بین 2 تا 32 تعریف شده است.

3. بسته بندی

بسته بندی میلگرد

یک کارخانه معتبر میلگردهای تولیدی خود را با بسته بندی حرفه ای به مشتری تحویل می دهد. میلگرد ها بسته به سایز و طول خود در دو بسته بندی شاخه دار و کلاف عرضه می شوند.

4. طراحی آج در بهترین میلگرد

انواع مختلف میلگرد به دو صورت آجدار و صاف تولید می‌شوند. مدل آجدار عموما میلگرد مصرفی در صنعت ساختمان سازی است.

باید به این نکته توجه کرد که استاندارد بودن طرح آج ها روی میلگرد تاثیر زیادی بر کارایی و کیفیت آن خواهد داشت.

5. نوع کاربرد

میلگردها در انواع مختلفی چون میلگرد حرارتی، میلگرد تقویتی یا جوشکاری و برشکاری تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

توجه داشته باشید که بایستی نوع میلگرد متناسب با نیاز و کاربرد شما باشد تا نتیجه قابل قبولی را ارائه دهد.

کارخانجات معتبر معمولاً میلگردهای تولیدی خود را با کارنامه ای که در آن مشخصات فنی محصول درج شده است به مشتریان عرضه می دارند.

مقایسه کیفیت میلگرد ها

همان طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم امروز کارخانجات بسیاری در حوزه تولید میلگرد و مقاطع فولادی در کشور ایران مشغول به فعالیت هستند.

لذا انتخاب بهترین کارخانه تولید کننده میلگرد کار چندان ساده ای نیست. البته توصیه می‌کنیم تا با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله یعنی سایز استاندارد، متریال مصرفی، کیفیت بسته بندی و طراحی آج ها دقت کنید تا بتوانید محصول مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

کارخانجات معتبر معمولاً میلگردهای تولیدی خود را با کارنامه ای که در آن مشخصات فنی محصول درج شده است به مشتریان عرضه می دارند.

شما باید پارامترهای ذکر شده را با مشخصات فنی محصول مقایسه کنید تا به این طریق بتوانید میلگرد با بهترین کیفیت را انتخاب کنید.

بی کیفیت ترین میلگرد ایران

در هر حوزه ای وقتی تعداد تولید کنندگان یک محصول زیاد باشد، به دلیل رقابت معمولاً تفاوت زیادی بین کیفیت محصولات آنها مشاهده می شود. این تفاوت در کیفیت را می توان تا حدودی از روی قیمت‌ها تشخیص داد.

بی‌کیفیت‌ترین میلگردها معمولاً قیمت‌های ارزان تری دارند. استفاده از میلگردهای ارزان و بی‌کیفیت شاید در ابتدا هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهند اما در دراز مدت می تواند تاثیرات منفی زیادی را ایجاد کرده و در نتیجه خسارات متعددی را برای کارفرما در بر داشته باشند.

بنابراین در این مورد توصیه می کنیم تا به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید و خرید خود را صرفا از کارخانه های معتبر میلگرد در ایران انجام دهید.

لیست کارخانه های تولید میلگرد در ایران

لیست کارخانه های تولید میلگرد در ایران

در ادامه لیست بهترین کارخانه های تولید کننده میلگرد در ایران ارائه شده است:

  1. ذوب آهن اصفهان
  2. زاگرس شهرکرد
  3. درپاد تبریز
  4. فولاد کویر کاشان
  5. گروه صنعتی فولاد یزد
  6. فولاد نیشابور
  7. شرکت جهان فولاد سیرجان

امروزه به دلیل رواج ساخت سازه با اسکلت بتنی نیاز به میلگرد در حال افزایش است. کیفیت این میلگرد در استحکام و دوام سازه تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت میلگرد درب کارخانه

بهترین کارخانه تولید کننده میلگرد

امروزه به دلیل رواج ساخت سازه با اسکلت بتنی نیاز به میلگرد در حال افزایش است. کیفیت این میلگرد در استحکام و دوام سازه تاثیر گذار خواهد بود.

اگر شما نیز برای پروژه ساخت و ساز و یا مصارف دیگر نیاز به میلگردهای استاندارد دارید، ما به شما قیمت های کف بازار با کیفیت های تایید شده را پیشنهاد می کنیم.

بازرگانی توسعه نوین کانیا عرضه کننده محصولات فولادی و مواد معدنی است که به دلیل در اختیار داشتن کارشناسان فنی باتجربه، سابقه فعالیت بالا و اعتبار در بازار با واحد های تولید بسیاری در ایران در ارتباط می باشد.

شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت بازرگانی با قیمت های درب کارخانه و اطمینان خاطر از کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قابل توجه است که امکان درخواست مشخصات فنی و همچنین آنالیز آزمایشگاهی محصولات به شما مشتریان عزیز وجود دارد.

Back To Top